Uoči izlaska God of War Ragnaroka 9. 11. PlayStation je objavio novi video u kojem se developeri iz Santa Monica studija kroz 10-ak minuta osvrću na prethodne četiri godine razvoja Ragnaroka.
“Pritisak je bio strašan”, otkriva producentica Ariel Angelotti. Najveći izazov bio je snimati motion capture scene zbog svih limitacija uzrokovanih pandemijom. Na setu nije smjelo biti ni približno dovoljan broj ljudi, pa su, primjerice, glavni glumci “odrađivali” tuđe uloge. U međuvremenu je nastao problem i s Atreusom, odnosno njegovim glumcem, dječakom čiji je glas u međuvremenu mutirao, što je kreiralo jako puno posla za audio inženjere u postprodukciji.
Sve završiti sad ili razvući u trilogiju?
Pisac Richard Gaubert otkriva kako su se vodile interne debate oko toga hoće li nordijska saga biti trilogija ili će se zaustaviti već u drugom dijelu. “Bilo je prednosti i mana za oba pristupa, ali na kraju smo pričekali Cory Barloga da odluči.” I tako je kreativni direktor originala odlučio da će biti samo dva God of Wara u nordijskoj mitologiji.
Kreatori Ragnaroka tako su se suočili s potrebom da u samo jednom nastavku finaliziraju sve niti priče otkrivene još u prethodniku. Trebalo je uvesti i nove likove, ustanoviti i njihove priče te sve to u konačnici zaključiti na zadovoljavajući način. Tako je Ragnarok postao znatno veća igra od prethodnika, a završetku čitave sage svjedočit ćemo za manje od 3 tjedna.