Vijesti

Razočarani kreator Days Gonea ipak je davao netočne podatke o prodaji

Nakon što je odbijen prijedlog za Days Gone 2, kreativni direktor Jeff Ross napustio je Sony Bend studio. Od onda je, razočaran, u više navrata javno kritizirao vodstvo Sonyja, a posljednje je odjeknula njegova izjava u kojoj prodaju Days Gonea uspoređuje s Ghost of Tsushimom, koju Sony smatra uspješnim projektom.

Developeri iz Sucker Puncha prošli tjedan pohvalili su se prodajom Tsushime u preko 8 milijuna primjeraka u samo 18 mjeseci. Na to se nadovezao Jeff Ross koji je odgovorio da se njegov Days Gone prodao u istom broju primjeraka u otprilike istom periodu, a zatim se zapitao zašto se njegova igra (za razliku od Tsushime) smatra promašajem.

Zaključak o brojci na temelju izbrojanih trofeja

Ipak, izgleda da Rossove brojke nisu sasvim točne. Kasnije je u podkastu Davida Jeffea (kreatora originalnog God of Wara) objasnio kako nikad nije dobio službenu brojku od Sonyja, ali je do brojke od 8 milijuna stigao prateći telemetriju i broj trofeja koje je pronašao na siteu poput PSN Profilesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, Jeff bi to trebao jako dobro znati – trofeji nisu jednaki broju prodanih primjeraka. Prije nego li krajem 2020. donio zaključak o 8 milijuna prodanih primjeraka, Days Gone već je bio uvršten na PlayStation Now te PlayStation Plus Collection, a na točnost podataka utječu i međusobno dijeljenje te preprodaja diskova, kao i PSN računa.

Nisu se snašli s rastućim brojem zaposlenika

Jeff je poslije podkasta tvitao da “stoji kod svojih brojeva”, međutim, iz konteksta je sasvim jasno da oni nisu precizni. A igrači su još jednom pokazali sklonost pretjeranim reakcijama. Iz preslušanog podkasta može se zaključiti i to kako je Jeff imao više problema s vodstvom studija nego sa Sonyjem, odnosno vodstvo Bend studija je predlagalo novi IP, koji je Sony naposlijetku i odobrio unatoč relativnom neuspjehu Days Gonea.

U podkastu je sudjelovao i John Garvin, uz Rossa drugi direktor na Days Goneu, koji je objasnio da je studio napustio jer se nije najbolje snalazio vodeći rastući broj zaposlenika. Istovremeno, Sony mu je omogućio edukaciju kako bi se bolje prilagodio, ali je naposlijetku odlučio napustiti studio kako bi radio na manjim projektima.

Igra

Povezano