Battle(non)sense otkrio prave brojke iza multiplayera za Black Ops 4.
Chris, poznatiji kao Battle(non)sense, je vrlo dobro poznat FPS igračima na YouTubeu kao strucnjak za mrežnu stranu većine poznatih modernih igara. Battle(non)sense uvijek u detalje analizira netcode igara kako bi prikazao stvarno stanje neke igre.
The numbers Mason!
Sada je na red došao Treyarchov Call of Duty: Black Ops 4 i rezultati su poprilično loši. Da stvar bude još gora, developeri su uvelike downgrejdali kvalitetu veze u usporedbi sa betom koja je po mnogima bila dosta dobra budući da je igra koristila tickrate od 60 hz. Poželjno je u FPS igrama da igra ima što veći tickrate kako bi bila što brža komunikacija sa serverima za što bolju hit detekciju, ubijanje iza zaklona i brojne druge stvari. Battle royale igre su poznate po izuzetno lošem tickrateu zbog velike mape i količine igrača, a upravo je BO4 u beti za Blackout battle royale imao tickrate od svega 10 hz. Treyarch je u finalnoj igri zapravo isporučio upgrade budući da igra sada većinom koristi tickrate od 20 hz.
Ovo direktno utječe na ubijanje iza zaklona.
Problem je što je u finalnoj verziji smanjena kvaliteta za klasični multiplayer igre. Igra je baš kao i COD:WW2 u beti koristila tickrate od 60 hz, no puna verzija igre je smanjena tickrate od 20 hz, što je jednako kao i za Blackout. Chris kaže kako je razlika itekako vidljiva po pitanju hit detekcije. Igra čak ne dopušta korištenje alata poput Wiresharka za pogled na netcode i ekspresno ruši klijent igre ako se program pokrene. Naravno, ovo nije problem za stručnjake poput Battle(non)sense koji su ubrzo otkrili prave brojke iza launch verzije igre. Chris je uz PC verziju testirao i PS4 te PS4 Pro koji su imali iste rezultate. Moguće je da je Treyarch smanjio kvalitetu u multiplayer na Blackout razini kako igrači ne bi primjetili razliku između oba načina igranja.
Treyarch je ubrzo nakon objave podataka odgovorio na Redditu s izjavom kako stalno optimiziraju igru i mrežnu stranu igre kako bi isporučili što bolje iskustvo za više igrača. Ovo je jako važno budući da na launchu imaju puno više igrača odjednom na svim serverima pa im je stabilnost igre prvi prioritet što objašnjava downgrade mrežne komponente igre. Treyarch poručuje kako je ovo samo početak da će u naredna dva tjedna nadograditi mrežni setup igre kako bi igru učinili što boljom.
Čitavu stvar možete pogledati ispod: