Ranije ove godine, Xbox konzolaška ekskluziva Redfall imala je prilično kontroverzan izlazak. Osim što je izašao u kaotičnom stanju, jedan od najgorih naslova ove godine igračima se nije svidio ni sadržajno. Ali Bethesda je obećala prionuti poslu.
Bethesda ima iskustva s lošim lansiranjima. Prije svega tu mislimo na Fallout 76 koji je bio kategorija za sebe. “Napravit ćemo od Redfalla dobru igru, jer znamo, da kao first-party studio naše igre žive vječno na Game Passu. Neki ljudi će se za 10 godina pridružiti Game Passu i Redfall će biti na njemu”, poručio je dopredsjednik Bethesde Pete Hines. Sada je isporučio bitan korak u tom smjeru.
Drugo veliko ažuriranje za Redfall donosi najveće promjene dosad. Obje Xbox konzole, i Series S i X dobile su Performance modove s izvođenjem do 60 FPS-a, PC izvedba je bolje optimizirana, a sve to dovelo je i do veće populacije neprijatelja, što je stavka na koju su se svojevremeno žalili brojni igrači.
Studio Arkane navodi i poboljšanja u stealth načinu igranja, nove postavke za kontrolere te opcije pristupačnosti. Prosječnu ocjenu od samo 56 na Metacriticu teško da će popraviti, ali tko zna, ako nastave marljivo raditi, recenzije na Steamu mogle bi napraviti preokret sa sadašnjih samo 31% pozitivnih.