Još jedan propali projekt iza tvorca Unreal Tournamenta i Gears of War serijala.
Tvorcu Unreal Tournamenta i Gears of Wara nakon što je napustio Epic krenulo je sve niz brdo. Osnovao je svoj vlastiti studio Boss Key, pokupio neke od najtalentiranijih ljudi u industriji, ali nije imao sreće. Naime, njihova prva igra Lawbreakers pokupila je dobre ocjene kritike, pa tako i nas, međutim, izašla je u pogrešno vrijeme – nakon što je glavni konkurent Overwatch već pokupio igrače i postao svjetski hit. Zanimljivo, nakon što ih je napustio, Epicu ide bolje nego ikad jer je njihov Fortnite Battle Royale danas najpopularnija igra na svijetu.
Cliff i studio uložili su jako puno novaca u projekt, napravili dobru igru, ali na kraju nije završilo dobro. Na sve načine su pokušali vratiti igrače, pa su tako dodavali brdo novog sadržaja, ali izgleda da je igru moglo spasiti samo prelazak na free-to-play model naplate. Tvrdoglavost Cliffyja stajala je tako projekt glave, jer i dan danas kad igru igra prosječno manje od 10 ljudi dnevno ona i dalje ponosno drži cijenu od $30 na Steamu.
Kad ti treba lova, na brzinu sklepaj battle royale igru
Studiju je trebao novac, i to brzo, pa su odlučili uskočiti na žanr koji je zadnjih dvije godine tiskara novca – battle royale. U samo nekoliko mjeseci napravili su Radical Heights, nešto drugačiju battle royale igru koja je imala zanimljive i donekle inovativne gameplay elemente koji su naišli na svoju publiku, međutim, izgleda da je bilo prekasno.
Sad nam je jasno zašto su mikrotransakcije (koje ipak nisu utjecale na gameplay) bile važnije od povećeg broja tekstura u igri. Studio je trebao novac brzo, nisu uspjeli zaraditi dovoljno i Cliffy-B naprasno je zatvorio studio samo mjesec dana od izdavanja Radical Heightsa. Objašnjenje je ponudio na Twitteru.
A statement: pic.twitter.com/LwJD54bCwL
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) May 14, 2018
Kako je kasnije potvrđeno od nekolicine zaposlenika, nitko od oko 70 zaposlenika Boss Key Productionsa nije znao da se studio zatvara. I developeri su preko noći ostali na ulici. Tu je odmah uskočio Blizzard i ponudio im svima poslove.
S druge strane, producent Radical Heightsa Ron LaJoie nije gubio vrijeme i odmah se ponudio Devolver Digitalu, izdavaču poznatom po prihvaćanju propalih studija pod svoje okrilje, kako bi preuzeli studio i nastavili razvoj Radical Heightsa. Tako na Twitteru vlada kampanja u koju su se uključili i igrači, a koji dozivaju Devolver Digital, pa ćemo u narednim danima vidjeti ima li igra ikakvu budućnost. Ili je zaista sve gotovo.
Kako bilo, serveri Radical Heightsa će još neko vrijeme biti upaljeni, pa možete besplatno isprobati igru i uvjeriti se ima li ikakvog potencijala.