Vijesti

Šef PlayStationa: “Nitko ne pamti dobre ili OK igre, samo one vrhunske!”

Šef PlayStationa, Jim Ryan, održao je ekskluzivan intervju za kineski TMT Post gdje je otkrio kako Sony razmišlja kod kreiranja novih igara, preuzimanja novih studija, ali i samog fokusa na kvalitetu naslova.

Ryan tvrdi da su emocije glavni pokretač svih igara PlayStation studija. “Vrhunska igra može izazvati određene emocije igrača, primjerice uzbuđenje, rast adrenalina, ali sreću ili tugu” tvrdi Ryan.

Kvalitete koje mora posjedovati jedan naš studio su zasigurno razvojne mogućnosti, ali isto tako kreativnost, mogućnost dobre naracije, te korelacija i kreiranje odnosa s igračima. Svim Sonyjevim studijima zajednička je jedna stvar, a to je da smo prvo godinama gradili naš poslovan odnos i razumijevanja rada jednih i drugih, a tek onda su postali dio PlayStation obitelji. Vrlo je teško izgraditi novi IP. To zahtijeva veliku kreativnost, ali i financijski rizik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Jim Ryan

Kada mu je novinar postavio pitanje kako održava strpljenje sa studijima koji dugo razvijaju određenu igru, Ryan je odgovorio sljedeće:

Ovo je jako dobro pitanje. Ljudi poput mene trebaju shvatiti da je bolje čekati i imati vrhunsku igru, nego se požuriti i imati prosječnu ili OK igru. Igrači se sjećaju samo vrhunskih igara, puno više nego onih koje su im bile prosječne. Isto tako ako je igra top, igrač će htjeti nastavak i kupit će nastavak, ali nitko neće kupovati nastavak ako mu je igra samo OK. Generalno, mi ne želimo proizvode koji su OK, mi želimo samo ono najbolje.

Jim Ryan, šef PlayStationa

Slažete li se Jimom? Sjećate li se vi samo vrhunski igara, ili se sjećate i onih koje su vam bile OK?

Povezano