Streamanje igara je budućnost, ona polako stiže, ali primjer Google Stadije pokazao je kako još uvijek nije vrijeme. Korisnici Stadije i drugih gaming streaming servisa još uvijek su tek testeri, bili svjesni oni toga ili ne.
“Previše su obećali” – kaže Take-Two CEO Strauss Zelnick za Google Stadiju. “Start je bio spor. Mislim da su pretjerali u tome što servis sada može isporučiti, a rezultat toga je bio razočaranje korisnika,” izjavio je Zelnick na Bernstein Strategic Decisions godišnjoj konferenciji, a prenosi Gamespot.
Take-Two je na Stadiju plasirao tri svoja nova velika naslova. Red Dead Redemption 2, Borderlands 3 i NBA 2K20. Dalje nisu ništa dodavali, ali to ne znači nužno da je izdavač GTA igara odustao od Stadije i drugih streaming servisa.
Kako kaže, s poslovne strane dovođenje igara na streaming servise ima smisla. Radi se o novoj tehnologiji čiju ponudu treba proširiti raznovrsnijim naslovima nebi li se proširio broj korisnika.
Što novog ima na Stadiji?
Pa ništa posebno. U podržanim zemljama oni s kvalitetnim konekcijama u idealnim mrežnim uvjetima igraju, odnosno streamaju igre sasvim ugodno. Međutim, ponuda igara još uvijek je limitirana. Još uvijek ne postoji naslov koji bi na pravi način iskoristio Stadijin potencijal, poput neke masovne online multiplayer igre, budući da bi Stadia u teoriji mogla podržavati tisuće igrača na jednom serveru uz minimalni odaziv.
Ukinuta je i obavezna pretplata od 10 eura mjesečno za nove korisnike. Tako svi novi korisnici prva dva mjeseca mogu koristiti Stadiu besplatno, što u prijevodu znači samo da smiju pristupiti servisu, dok i dalje trebaju kupiti igru koja ih zanima.