Šef Take-Twoa već je godinama prilično vokalan po pitanju vrijednosti videoigara. Čelnik jednog od najvećih izdavača gaming industrije, između ostalog izdavača GTA, smatra kako bi igre trebale koštati više i među prvima je implementirao rast cijena ove generacije.
Na ponovan upit u kvartalnom razgovoru s ulagačima, Strauss Zelnick je ponovno potvrdio isti stav te postavio zanimljivo-kontroverznu tezu. Smatra kako bi duže igre, one s više sadržaja koje igrači dulje igraju trebale koštati više. Citirajmo ga kompletno bez izvlačenja iz konteksta.
“U smislu određivanja cijena bilo kojeg produkta zabavne industrije, algoritam je u osnovi količina očekivane zabave. Vrijednost po satu pomnožena je s brojem očekivanih sati i to je konačna vrijednost koju percipira kupac ako ima igru u vlasništvu, a ne, recimo, iznajmljenu ili pretplaćenu. I vidjet ćete da je tako u svakoj grani zabavne industrije. “
“Iz te perspektive, naše cijene su i dalje vrlo niske jer nudimo puno sati angažmana. Smatram kako industrija nudi sjajan omjer cijene i vrijednosti za plaćanje.”
U budućnosti novi modeli naplate?
Zelnick u osnovi ima svoje mišljenje koliko njegov proizvod vrijedi, ali pritom je svjestan da je cijena od sadašnjih 80 eura maksimalna za današnje igre. Međutim, ako ovo jedan od najmoćnijih čelnika industrije govori danas, pa makar i neformalno, možda ukazuje na to što će industrija biti za 10 ili 20 godina.
Istovremeno, jedan GTA 5 koji se neosporno igra puno više od bilo koje druge prosječne igre, izdavaču Take-Two doslovno printa milijarde s naknadnom monetizacijom. U kontekstu Zelnickove izjave, taj isti GTA se i igra puno više, međutim, postavlja se pitanje, vrijedi li taj isti GTA puno više od neke druge igre za jednog igrača iste cijene, a koju ćete igrati 20 sati i potom ostaviti po strani?