Zlo i naopako.
Gospodin Peter Moore nikako nije novo ime nogometnog, ali i igraćeg svijeta. Možda ga se sjećate kao CEO-a Electronic Artsa ili važne uloge koju je imao u Microsoftu? Nakon igraće industrije, Peter Moore bacio se u nogomet gdje je već neko vrijeme CEO nogometnog kluba Liverpool. I kad pomislite da njega opterećuju City i samo City jer su svi drugi van konkurencije, iznenadite se da ga više muči Fortnite i milenijalsi. Milenijalsi su vam ova nova i moderna generacija djece i mladih osoba.
Svijet je poludio kad je Peter Moore objavio da GTA više nije PlayStation ekskluziva
Petera muči podatak da sve više djece i mladih radije želi igrati 90 minuta Fortnite, nego pogledati nogometnu utakmicu ili baviti se sportom. To je čovjek koji razumije igraću industriju i smatra da klubovi sve više moraju raditi interakciju s mlađim ljudima jer postoji problem da sve manje djece zanima nogomet, a sve više žele igrati Fortnite.
On smatra da klubovi što više moraju biti aktivni na društvenim mrežama i puštati materijale u dužini od minute-minute i pol kako bi mlađa publika i ljudi shvatili da ima života i izvan Fortnitea. U suprotnom, svi klubovi će izgubiti čitavu generaciju gledatelja.
Liverpool kao i svaki veći klub, prati tko mu je publika i shvatili su da na stadionima ima sve manje mladih ljudi i mlađe publike. Svjestan je da su i sami nogometaši problem jer sjetite se samo koliko su vrhunske zvijezde Premiershipa izreklamirale igru. Ja isto mogu potvrditi da na terenima 3. ŽNL Istok sve manje mladih i djece gleda NK Savu iz Svilaja. Svi su na kompjuterima i igraju igre. Zapravo, nisu na kompjuterima nego mobitelima gdje najviše igraju igre.