Aaron Greenberg jedan je od vodećih ljudi u Xboxu i u kompaniji je od samog početka, od kad se Microsoft prije 20-ak godinu odlučio upustiti u konzolaški rat s Nintendom i Sonyjem. Aaron je za Kotaku odradio jedan prilično zanimljiv intervju, kojeg na sreću prati manje PR floskula kakvim obiluju razgovori ovakvog tipa.
Naravno, nama i vama najzanimljivije su nove konzole i kontekst rivalstva između velikih kompanija, pa izdvajamo Aaronov odgovor na pitanje zabrinjavaju li ga neki već otkriveni aspekti PlayStationa 5. Iako u nekoliko navrata kroz razgovor nije propušteno spomenuti kako je Xbox vlasnik najjače gaming konzole na svijetu, Greenberg tvrdi kako ga konkurencija ne zabrinjava, te su više fokusirani na kupce, odnosno igrače.
Uz to, Greenberg je odao priznanje Sonyju za kojeg kaže da radi odličan posao i da cijeni njihov rad, a prije svega pozicioniranje branda kojeg su stvorili.
Što se dogodilo sa Scaleboundom?
Možemo se nadati kako nova generacija konzola za Microsoft neće započeti kao ova aktualna, koju je simbolički obilježilo otkazivanje jedne od najatraktivnijih najavljenih igara, Scalebounda od Platinum Gamesa. Što se dogodilo?
“Ponekad uključite sve savršene sastojke u recept, ali jelo ne ispadne onako kako ste se nadali”, kaže na to Aaron. Ne događa se često, ali ovdje jednostavno u fazi produkcije igra nije izgledala onako kako su se nadali i trebalo je napraviti rez.
Platinum Games kasnije je izbacio odlično prihvaćen Nier: Automata što znači da, srećom, ovaj neuspjeh nije pretjerano utjecao na developera.
Aaron je otkrio informaciju koja će neke iznenaditi unatoč tome što je opće poznato kako je Microsoft pod svoje okrilje stavio čitav niz studija. Naime, na Xbox igrama unutar MS-a sad radi čak 15 studija, odnosno dvostruko više nego prošle godine. Ovoj informaciji bismo priložili izjavu glavnog šefa Xboxa Phila Spencera s X019 konferencije prošli tjedan: “Naviknite se češće najave first party igara.” Smjer Xboxa je sad svima jasan.