Prvih 15-ak mjeseci novih konzola pokazali su kako ray tracing nije nešto na što bi se konzolaši trebali navikavati. Ponuda igara koje su ga implementirale je razočaravajuća, čak ga ni Gran Turismo 7 neće imati osim u photo modeu, ali situacija bi ipak mogla postati bolja.
Mark Cerny, arhitekt posljednje dvije PlayStation konzole u ime Sonyja izdao je patent za tzv. “Accelerated ray tracing”. Patent opisuje korištenje shader procesora za skraćivanje “zraka”, što u konačnici dovodi do boljih performansi.
Da ne kompliciramo, ideja Cernyja je dio matematičkih kalkulacija za računanje ray tracinga prebaciti na druge dijelove grafičkih procesora. Vjerujemo da Cerny nije prvi inženjer koji se sjetio ovoga, a kako će ideja utjecati na naredne PS5 naslove, hoće li uopće i hoće li možda utjecati na nekoj novoj PS konzoli poput potencijalne PRO izvedenice, saznat ćemo u narednim mjesecima ili godinama.