Baš kao što je nekada radio na PS4, Sony je krenuo slično prakticirati i na PS5. Sony je za početak s dvije igre pokrenuo “isprobaj prije nego što kupiš” sistem.
To su Death Stranding Director’s Cut i Sackboy: A Big Adventure, ali zasad samo u UK (očekuje se jako skoro i u ostatku svijeta). Death Stranding moguće je igrati 6 sati prije nego li se timer zaključa, a Sackboya 6 sati. Međutim, postoji caka koja se neće svidjeti onima sa sporijim konekcijama. Mjerač vremena kreće s prvom sekundom preuzimanja igre.
Loše za one s manjim brzinama
Primjerice, ako vam je dostupno oko 20 Mbps download brzine, trebat će vam oko 5 sati i 30 minuta za preuzimanje 45 giga Death Strandinga. Što vam ostavlja tek 30 minuta za igranje. S druge strane, oni s brzinom od 50 Mbps skidat će oko 2 sata, a igrati 4, dok će oni sa 100 Mbps preuzimati 1, a igrati 4 sata.
Kako god bilo, radi se o prilično loše razrađenom sistemu koji je već naišao na bijes igrača. Besplatno je besplatno, ali Sony bi trebao razmisliti kako tretira igrače, a posebno one s nižim brzinama kakvih je čak i u SAD-u veliki broj u ukupnoj populaciji.
Međutim, postoji trik kako si olakšati. Kako je opisao @pravednik na forumu, preuzmite igru s jednog PSN računa, a zatim s drugog ponovno napravite isto. Mjerač vremena će se resetirati, a budući da je igra već preuzeta, čekanja nema.