Vijesti

Sony više neće bezglavo juriti live service projekte

Od početka godine primjetan je Sonyjev blagi zaokret u strategiji razvoja i planiranja igara, gdje je ovu generaciju dosta toga bacio na live service, a ubrao malo plodova.

Financial Times popričao je sa šefom PlayStationa Hermenom Hulstomte s čelnim ljudima Sonyjevog Team Asobi studija, kreatora iznenađujuće najbolje igre 2024., Astro Bota.

Čelni čovjek razvoja Astro Bota Nicolas Doucet rekao je kako njegov studio zasad nije osjetio ozbiljniji sukob kreativnog i poslovnog aspekta, no dodaje da bi se, u slučaju problema, “razgovor morao dogoditi”. Art direktor Sabastian Brueckner smatra da prednost Asobija leži u tome što je malen studio od 60 ljudi, gdje je bliskost i zajedništvo puno lakše održati nego u timovima od 200 ili 300 zaposlenika.

Ranije prepoznati concorde

Šef PlayStation Studiosa Hermen Hulst naglasio je kako Sony ne želi da timovi uvijek igraju na sigurno, ali i da se od budućih projekata očekuje rano i jeftino prepoznavanje potencijalnih neuspjeha.

“Važnije je ponuditi raznolika iskustva igračima nego juriti određeni broj live-service naslova”, rekao je Hulst, ističući kako su nakon fijaska Concorda uvedeni stroži i češći testovi. Koji bi, eto, brže morali prepoznati potencijalni neuspjeh naslova poput Concorda.

Barnsteinov analitičar Robin Zhu dodaje da je upravo Concord natjerao Sony na lekciju iz koje dugoročno može profitirati – ako ostane vjeran igrama koje PlayStation čine prepoznatljivim i uspješnim. Hulst je zaključio kako PlayStation nove IP-e razvija “vrlo namjerno”, s jasnim ciljem da od svježih ideja nastanu franšize koje nadilaze samo gaming.

Igra

Povezano