Vijesti

Sony želi doći do milijarde korisnika, a to će napraviti otvaranjem prema mobitelima i ulaganjem 18,4 milijarde dolara

Sony je s PlayStationom početkom godine brojio preko 100 milijuna aktivnih igrača na PSN-u mjesečno što ujedno čini veliku većinu korisnika njihovih globalnih mrežnih usluga. Rano jutros priopćili su na strateškom sastanku kako im je cilj do kraja godine taj broj podići na milijardu korisnika, prenosi Reuters.

Sony tvrdi kako u ovom trenutku broji 160 milijuna potrošača, a kako misle doći do njih milijardu možda pokazuje iznos iz naslova. Naime, Sony je pripremio 18,4 milijarde dolara u naredne 3 godine za strateška ulaganja od kojih jedan iznos ide i na ulaganja u nove gaming studije i IP-eve.

“Istražujemo mobilno tržište”

Jedan dio novca zasigurno će ići i za akvizicije novih servisa poput Crunchyrolla, najvećeg servisa na svijetu za streamanje anime sadržaja. Do milijarde korisnika namjeravaju doći i agresivnijim guranjem mobilnog sadržaja. “Istražujemo mobilno tržište za koje planiramo nekoliko divnih PlayStation franšiza koje ćemo otkriti uskoro”, potvrdio je šef PlayStationa Jim Ryan. “PlayStation ima golemi katalog IP-eva koji mogu napraviti tranziciju prema pametnim telefonima i tako komplementirati našim AAA igrama.”

Korak u smjeru prema milijardu korisnika je unaprjeđenje socijalnih mogućnosti. “Ulaganje u Discord korak je u tom smjeru”, tvrdi Ryan, što znači da možemo očekivati i dublju socijalnu integraciju s PlayStation uslugama, što je nešto što definitivno nedostaje PlayStationu.

Analitičar Daniel Ahmad kojeg često citiramo na portalu smatra kako se radi o strategiji koja je prilično česta ovih dana. “Prihod od mobilnih igara je dvostruko veći od prihoda s konzola”, napominje, pa podsjeća kako i Microsoft s Xboxom također ide u tom smjeru. Golemog broja korisnika očito nema bez mobilnih telefona.

Ono što je nama najzanimljivije je potvrda o daljnjem razvoju i evoluciji PlayStation Plus i PlayStation Now pretplatničkih usluga. “Trenutno radimo na poboljšanju i razvoju naših usluga unutar PSN-a poput PS+ i PS Now servisa”, potvrdio je Sony na prezentaciji koju možete pronaći ovdje. Uopće ne sumnjamo da će Sony u narednim mjesecima i godinama pokušati ići u smjeru kojim je krenuo Microsoft s Game Passom. Evolucija PS Now usluge logičan je slijed događaja, a PlayStation je preveliki igraći brand da bi si dopustio zapuštanje ogromnog tržišta na mobitelima.

Povezano