
The Last of Us online multiplayer projekt je od 2020. upao u razvojne probleme, sve se odužilo, da bi ga Naughty Dog konačno otkazao sredinom 2023. godine. “Nismo željeli postati live service mašina”, glasilo je službeno opravdanje, međutim u javnosti nikad nitko nije pružio iole smisleno objašnjenje ove odluke.
Odluka je tim bizarnija jer su uslijedili hvalospjevi praktički svih uključenih, svi su hvalili nedovršenu igru, igru koju nažalost nikad nećemo igrati. Sada se oglasio i legenda PlayStationa Shuhei Yoshida koji se umirovio ranije ove godine.
Na Sacred Symbols+ podcastu ispričao je kako je igra bila odlična i sve je išlo u dobrom smjeru, ali Bungie, studio kojeg je Sony kupio najviše zbog znanja o live service igrama da predvodi push na tom polju, notirao je kako igra nema potencijala zadržati mase igrača na dulje vrijeme.
Ups!
Odnosno, sama igra imala je potencijal, ali kada su čelnicima Naughty Doga objasnili što treba i kakvi resursi su potrebni za održavati jedan takav projekt po live service modelu, pala je odluka o otkazu. TLoU multiplayeru bi trebalo još neko izvjesno vrijeme da se kompletira prije lansiranja, pa i tu leži još jedan razlog.
Yoshida dodaje kako je ideja o takvoj igri proizašla isključivo iz Naughty Doga, pa tako i odluka o otkazu. “Ali kada im je Bungie objasnio što je sve potrebno za live service igru, Naughty Dog je shvatio – Ups, ne možemo to! Ako nastavimo s ovim, ne možemo raditi na Intergalaticu!”
Doduše, nejasno je, ako je sve bilo tako dobro, zašto projekt nije preuzeo netko drugi. Sony očito nije vidio isti potencijal i to nažalost to. Naughty Dog nastavlja s razvojem Intergalactica, svoje nove igre koju je otkrio krajem prošle godine.