Vijesti

Stalker 2 je izašao bez najbitnijeg elementa igre. Popravak neće tako skoro

Ako zanemarimo upitne performanse i bugove, u danima prvog vikenda od izlaska Stalkera 2, igrači, data mineri i drugi došli su do zaključka kako je A-Life simulacija potpuno izostala iz igre.

Serijal je u prethodne tri igre bio poznat po simulaciji Zone, naprednim kalkulacijama koje su u pozadini Zonu činile živom i tako stvarale brojne nezaboravne situacije. Stalker 2 nema ni približno takvo rješenje, što je brojnima stiglo kao svojevrsno otrježnjenje, što možete vidjeti i u diskusiji na FFA forumu.

Naime, igra samo u neposrednoj blizini igrača spawna protivnike i situacije. Sve to najčešće je skriptirano, i to prilično loše, pa se protivnici stvaraju niotkuda. Čak i u praznim zatvorenim prostorima kada za to nema ni teoretske šanse. Nešto što se u prethodnicima nije moglo dogoditi. Izuzev misija i skriptiranih okršaja, u ovom trenutku svijet Stalkera 2 je prazan i beživotan.

Da sve to poprimi odlike kontroverze ukazuje i činjenica kako je developer uoči izlaska igre obrisao sve reference na tzv. A-Life 2.0 sistem i novu iteraciju simulacije, pravdajući taj potez kao PR odluku, istovremeno uvjeravajući igrač kako će A-Life biti tu po izlasku napredniji nego ikada. Je li GSC Game World prevario igrače?

Dva ključna problema bez skorog popravka

Oni koji su analizirali kod i konfiguracijske fileove te vršili testove ne pronalaze nikakve reference na globalne simulacije. Međutim, u nekoliko navrata tokom vikenda developeri su potvrdili kako je A-Life tu, ali ima problem(e) i radi se na njegovom ispravku.

I dok A-Life kao najbitniji aspekt iz ovog ili onog razloga očito nije prisutan ili samo ne radi, ovog tjedna taj problem neće biti popravljen. Naime, velika zakrpa zakazana za kasnije ovog tjedna ne adresira A-Life, ali popravit će, kažu, brojne crasheve, polomljenu progresiju kampanje, reducirat će prevelike cijene popravka oružja i opreme i drugo što možete pronaći ovdje.

S A-life će se, dodaju, zabaviti u nekim od narednih zakrpa, a isto vrijedi i za drugi veliki problem – neispravne dead zone analog palica kontrolera na Xbox konzolama.

Igra

Povezano