Što je bilo i za očekivati.
Na svjetskom tržištu gaming industrije postoje dva zasebna tržišta koje analitičari posebno vole. To su, naravno, američko i englesko tržište, dok je nama ono englesko u koječemu zanimljivije za praćenje. Zašto? Prvenstveno zbog navika potrošača koji su u mnogočemu bliža nama od jednih amerikanaca.
Tako nam je izrazito zanimljivo promatrati prodaju novog Battlefronta u Velikoj Britaniji, pogotovo nakon svih kontroverzi vezane uz tu igru. Naime, prvo je Star Wars Battlefront II zbog pohlepnih mikrotransakcija doživio najgore ocjene svih vremena, da bi zatim iz Electronic Artsa odlučili privremeno pauzirati mikrotransakcije dok ne smisle neko sretnije riješenje.
Veliki popusti sigurno će jako brzo sniziti cijenu igre
Očito je, EA samo pauziranjem mikrotransakcija nije uspio skinuti bijes interneta sa sebe, pa je tako u Velikoj Britaniji prodaja u prvom tjednu pala za 50% od prošlogodišnjeg Battlefielda 1, te čak 61% u odnosu na prvi Battlefront koji je izašao u ovo vrijeme 2015. godine.
Visokobudžetni projekt poput Star Wars Battlefronta ovakvom prodajom sigurno ne zadovoljava zahtjeve Electronic Artsa, koji osim velikih troškova razvoja moraju namiriti i veliki trošak licence Disneyju. Sigurni smo, već ovaj tjedan koji se poklapa s Black Fridayjom mogao bi donijeti velike popuste za kupnju igre.