Vijesti

Star Wars Jedi: Survivor popravit će ono što smo najviše zamjerali Fallen Orderu

Najveća zamjerka inače odličnom Star Wars Jedi: Fallen Orderu bio je backtracing, odnosno vraćanje na prethodne lokacije koje bi nakon nekog vremena postalo poprilično naporno. Stoga sjajno zvuči vijest da Respawn nije odlučio tvrdoglavo nastaviti sa sistemom koji je bitno obilježio prethodnika.

Respawn je odlučio poslušati fanove, pa će konceptualno sličan Survivor prilikom vraćanja na stare lokacije ponuditi fast travel sistem. I ne samo to, igrači će moći “zajahati” neka od stvorenja kako bi prelazak istih dionica bio što brži i ugodniji, otkrio je to za Play magazin Stig Asmussen, a prenosi Games Radar.

“Imat ćemo fast travel i stvorenja koja se mogu voziti kako bismo omogućili igračima da brzo stignu od točke A do točke B, pa opet natrag do točke A”, kaže Asmussen. “Fast travel koristi se od jedne točke do druge, a stvorenja ćete koristiti za doseg te istraživanje lokacija između njih.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, Star Wars Jedi: Survivor prošli tjedan je odgođen. Ali ne zadugo. Umjesto 17. 3., novu avanturu Cala Kestisa igramo od 28. 4. na Xbox Series X/S, PlayStationu 5 i PC-ju.

Igra

Povezano