Prezentacija na kojoj je prikazan Starfield prošle godine cijeli svijet bacila je u trans, slično kao što to u svoje vrijeme učinio i Cyberpunk 2077. Bethesda je napravila sjajan pozao, hype je narastao, rasle su i prednarudžbe i svi su pričali o Starfieldu kao o utlimativnom svemirskom gaming iskustvu.
Puno se pričalo, puno se i dobilo, ali to na kraju, čini se, nije bilo dovoljno. Tisuću planeta, istraživanje svakog od njih, Skyrim u svemiru, 25 godina u izradi i brojne druge izjave veličale su ovaj svemirski RPG. Na kraju je u rujnu prošle godine isporučena dobra igra, ali ne puno više od toga.
Zastarjeli engine i vizuali, planeti bez ikakvog ili s dupliciranim sadržajem, učitavanja na svakom koraku te relativno nezanimljiva priča brojne igrače odbilo je od igranja puno brže nego neki drugih Bethesdini RPG-evi.
Danas, šest mjeseci nakon izlaska, Starfield dnevno igra u prosjeku oko sedam tisuća igrača na Steamu što je pad od čak 98% u usporedbi s igrinim vrhuncem. Naravno, ovo nije live-service naslov te se ni ne očekuje da će dulje vrijeme držati visoke brojke, ali kada pogledamo usporedive igre poput Skyrima i Fallouta 4, oni poslije 13 i 9 godina postižu dnevne vrhunce od 25 i 16 tisuća.
Definitivno poražavajuće brojke te svakako jedan od razloga zašto je budućnost Xboxa, odnosno njegove strategije, dovedena pod upitnik. Starfieldu bi možda mogao udahnuti život izlazak na PlayStation platformi, a hoće li, saznat ćemo možda već danas kada će čelnici Microsofta otkriti budućnost Xboxa.