Starfield je postao Bethesdina najuspješnija igra svih vremena ako uzmemo u obzir broj igrača na launchu. Još u periodu ranog izlaska, kada su Starfield mogli igrati samo oni s kupljenom skupljom Ultimate izvedbom igre, servis PlayTracker izbrojao je preko milijun igrača. Na samom danu izlaska, na PC-u i Xboxu ovaj svemirski RPG igralo je preko milijun igrača istovremeno, a danas, dva dana nakon službenog izlaska, Bethesda se pohvalila brojkom od 6 milijuna igrača.
Nikad nijednu Bethesdinu igru, ni Fallout ni Elder Scrolls, nije igralo toliko ljudi po izlasku. Tome je uvelike pripomogao Game Pass, čiji pretplatnici mogu igrati Starfield bez dodatnog plaćanja, a takvih je preko 25 milijuna. S tim na umu, postavlja se pitanje je li moglo bolje te ima li uopće smisla uspoređivati GP hitove s regularnim hitovima?
Čisto za usporedbu, haripoterovski RPG Hogwarts Legacy je bez ikakve pretplate brojao otprilike slično igrača u istom periodu, a Forza Horizon 5 je kao također Game Pas naslov sa sličnom dinamikom izlaska u istom razdoblju izbrojala 4 milijuna igrača. Međutim, Game Pass analitike su kompletno novo i neistraženo područje za nas te će se uspjeh Starfielda analizirati u narednim tjednima i mjesecima.
Kada stavimo budžete, prodaje i profite sa strane, Starfield je odlična igra. Osim ocjena na Metacriticu čiji prosjek se zaustavio na 87, na to ukazuje i 81% pozitivnih ocjena na Steamu, što je raritet sam po sebi. Znamo koliko kritične su recenzije na toj platformi, a posebno kada se radi o AAA hitovima koji su pritom i prilično zahtjevni za pokretanje.