Iz Ubisoft Montreala vrijedno nastavljaju nadograđivati igru.
Druga velika zakrpa za Rainbow Six na PC stiže danas, a na konzole tek sljedeći tjedan, u četvrtak 14. siječnja. Jedno od najvećih poboljšanja je povećanje server tick-ratea s 30 na 60 puta u sekundi. U praksi to znači da će server češće osvježivati realno stanje stvari, a što je broj osvježavanja u sekundi veći, to je i registracija metaka preciznija. Iako je novi Rainbow Six u biti igra sporijeg tempa, često se događa da ste pogođeni “iza zida”, tako da se veselimo ovoj promjeni na bolje.
Još trebamo izdvojiti poboljšanja kod samog spajanja igrača u online matcheve, kao i pametnije povezivanje igrača prema skillu. To obuhvaća i spajanje već predefiniranog squada u igru, gdje će vas igra sada primarno spajati s drugim već predifiniranim timovima, što bi pak trebalo drastično poboljšati vrijeme čekanja kad želite igrati zajedno s prijateljima. Detaljan popis promjena možete pročitati ovdje.
Za kraj, ako tražite partnere za multiplayer igranje, svakako bacite oko na našu forumsku temu.