Capcom je započeo testirati nešto što poprilično lako možemo zamisliti kao budućnost gaming industrije.
U esportu već neko vrijeme na raznim natjecanjima imamo prilike vidjeti tzv. “in-placement” reklame na koje smo naviknuli, ne obraćamo previše pažnju, pa smo i prihvatili kako velika natjecanja trebaju imati (i imaju) svoje sponzore.
Međutim, Capcom je upravo napravio prvi korak u drugom smjeru sa Street Fighterom V koji će od sutra igračima koji su ga kupili prikazivati reklame unutar igre. Kako su napisali na vlastitom blogu, one će biti smještene na skinove boraca, u pozadine levela i na loading ekrane uoči borbe.
Primijetite reklame na ekranima u pozadini i podu samog borilišta.
Reklame će (barem zasad) prikazivati sadržaj iz Capcomovih igara, reklamirati nove skinove i vlastito Pro Tour esport natjecanje. Reklame prilično jednostavno možete isključiti iz menija, međutim, ako ih zadržite, njihovim gledanjem po rundi ćete dobiti više Fight Moneya s kojima možete kasnije kupovati nove likove ili skinove.
Dakle, unutar punokrvno plaćene igre neki igrači će imati prednost nad drugima, što je nepošteno samo po sebi. Naravno, igrači su se na internetu odmah pobunili, jer ovaj prvi korak otvara prostor i za reklame klasičnog tipa, poput onih od raznih drugih proizvoda i kompanija. Ako ovo prođe Capcomu, sasvim je izvjesno da će i drugi developeri i izdavači početi testirati ovakve i slične modele.