Nakon što smo ih godinama optuživali da igraju na sigurno, Nintendo je iznenadio svojevrsnom revolucijom.
Nova Mario igra, Super Mario Odyssey koja izlazi krajem listopada ove godine, još od prvog prikaza ne prestaje oduševljavati. Mario se u Odysseyju prebacuje u puokrvni otvoreni svijet, developer uvodi nove mehanike i sve djeluje nekako svježije.
Mi bismo izdvojili prvo Mariov šešir, koji igri daje dodatnu dimenziju. Nama najzanimljivija njegova odlika je preuzimanje i upravljanje neprijateljima. Tako primjerice možemo preuzeti Bullet Billa, koji zatim možemo iskoristiti da razbijemo određenu prepreku, ili da premostimo inače neprijelaznu rupu. Šešir možemo “bacati” putem klasičnih kontrolera, a može ga se bacati fizičkim pokretima odvojivih Switch kontrolera. Zbilja inovativno.
“Game over” odlazi u prošlost
Dakle, Nintendo nas svakim novim prikazom uvjerava kako su spremni na implementaciju inovacija više nego inače u svojim igrama, međutim, pomalo smo ostali iznenađeni kad smo danas saznali da se iz nove Mario igre ukida jedan element koji je obilježio čitavu Nintendovu prošlost.
Naime, developeri su putem Twittera objavili kako u igri više nema “života”, odnosno nije moguće doživjeti “Game over”. Što za sobom u prošlost povlači čitav niz poznatih nam mehanika. Dakle, skupljanje novčića u dosad poznatom obliku, kad bismo 100 novčića mijenjali za život više ne postoji. Ne postoje više ni zelena ni crvena gljivica, dok se u nivoe uvode u drugim igrama popularni “checkpointi” na koje ćemo se vraćati svaki put kad Mario pogine.
マリオの体力が0になったり、奈落に落ちると、持っているコインが10枚減ってしまいます。ただし…!いくらミスしてもGAME OVERはありません。 pic.twitter.com/6oEia6LcVr
— スーパーマリオ オデッセイ (@mario_odysseyJP) July 4, 2017