
Igrači posljednjih dana diljem interneta i na našem forumu hvale Ghost of Yotei zbog iznimne slobode kretanja i istraživanja, a čini se da je to upravo ono što su autori iz studija Sucker Punch i željeli postići.
U razgovoru za GamesRadar, kreativni direktor Jason Connell poručio je kako je “potpuna sloboda igrača” bila temeljna filozofija iza dizajna igre. ““Ako igrač ne želi napraviti nešto u igri, mi smo kao – u redu, to je tvoj izbor. Sve dok se zabavljaš, nama je dobro,” rekao je Connell.
Umjesto da igrača vodi ikonama i markerima, Yotei nenametljivo navodi prema novim događajima, lokacijama i pričama. Connell dodaje da je cilj bio stvoriti više slobode nego u ijednoj igri koju je studio dosad rrazvio.
Dok mnogi open-world naslovi često padaju u rutinu repetitivnih zadataka, Yotei pokušava igračima ponuditi iskustvo u kojem ritam i put određuju sami. Iako možda ne mijenja žanr iz temelja, kako je napisao naš Filip (/u/Flipper) u FFA recenziji, Yotei uspijeva stvoriti osjećaj uronjenosti u svijet koji rijetko koja avantura postiže.



