Nećete uspjeti u battle royaleee, niste niprijeeeee!
Pa dobro, što se moglo dogoditi da The Culling 2 nakon relativno okej prethodnika bude takva propast u samo 2 dana? Ima par razloga, ali krenimo redom. Istina je da je prvi The Culling imao ponešto mušica, ali je u battle royal žanru prije 2 godine donio novitet da su se mogla koristiti samo melee oružja. U doba kad su još kraljevali razne hero pucačine, to je bio dašak svježine.
Problem je taj što je razvojni tim Xaviant originalni The Culling svojevremeno izvadio igru iz early access faze i nakon 2 mjeseca praktički napustio igru. Znači razvoj na igri je završio, a igrači su dobili obećavajuću igru ispunjenu ponekim problemima i bugima koji bi se trebali riješiti. Vlasnici Xbox konzole su tu najviše izvisili jer je igra na toj konzoli dobila još slabiji tretman i podršku.
Ono kad prvi dio ne popraviš, a niotkuda izbaciš drugi
I što onda Xaviant napravi? Niotkuda za pola godine izbaci The Culling 2. Pa kad su već odlučili i dalje ploviti u battle royale vodama, zašto jednostavno nisu ispolirali prvi The Culling i voila. Puno bolje bi prošli. Zašto? Zato što su razbjesnili igrače takvom nelogičnom odlukom kao i time da The Culling 2 bude totalno drugačiji. Sada nema samo melee oružja već i dalekometna, grafički nije ništa posebno i što je najgore, izgleda kao poor man’s PUBG. Dakle igrači PUBG-a i Fortnitea nemaju baš nikakav razlog za napustiti svoje omiljene igre i probati ovo čudo u raspadu.
A raspad se dogodio. U samo 2 dana broj istovremeno aktivnih igrača je pao na jednoznamenkasti broj. To je brže nego Cliff Bleszinskijev pokušaj zvan Radical Heights. Eto, barem su napravili nekakav rekord – za najbrže propadajući battle royale naslov ikad.
Budućnost razvojnog tima
Kao što je Cliff Bleszinski zatvorio Boss Key Productions nakon što su Lawbreakers i Radical Heights propali, isti scenarij bi se mogao dogoditi i Xaviantu. Evo što kaže njihova posljednja Twitter objava:
It’s time for us here at Xaviant to come together for some much needed soul searching and to have some admittedly difficult discussions about the future of our studio.
We’ll talk soon.
— Xaviant (@Xaviant) July 12, 2018
Hoće li to značiti zatvaranje studija, nije baš moguće odgonetnuti iz napisa u ovom trenu. Komentatori ih naravno sprdaju da naprave The Culling 3. Nastave li postojati, morat će debelo poraditi na komunikaciji sa gaming communityjem, jer drugačije ne ide. A sad su to osjetili na svojoj koži.
The Culling 2 drži niskih 3/10 na Steamu sa ogromnom količinom reviewa označenih kao Very Negative.
{loadposition pratinas}