Naglasak na dodatno poliranje igre, ali i na početak implementacije DirectX 12 podrške.
Prvo veliko ažuriranje za novi Total War stiže danas, a fokus je bio na dodatno poliranje igre, povećanje stabilnosti, promjenama u ponašanju umjetne inteligencije, te naravno na ispravkama grešaka u igranju. Kreatori su svjesni kako neće svi igrači biti zadovoljni, jer neke od promjena i popravaka su rezervirane za sljedeće ažuriranje. Primjerice, multiplayer je dobio 5 novih mapa, Alpine Ridge, Crossroads, Heorot Ridge, Peak Pass i Blue Reach River, ali dodatno unapređenje ovog moda igranja će biti zahvaćeno u sljedećem ažuriranju.
Druga velika stvar koju su igrači tražili je implementacija DirectX 12 podrške, jer igra je i više nego pogodna za novi API s obzirom na broj jedinica i kalkulacije procesora, te ravnomjernu raspodjelu resursa po komponentama računala. Međutim, navedena podrška će ipak ostati u beta verziji, jer je studio naišao na velike probleme koje treba riješiti prije plasiranja završne verzije kao što je rušenje igre na AMD R7 200 seriji grafičkih kartica, artefakti na R9 Fury, 300 i Nvidia GTX 900 seriji kartica.
Od novog sadržaja treba izdvojiti nekoć plemenite ratnike i pripadnike rede The Knights of The Blood Dragon, koji su dobili ugriz vampira Walacha iz obitelji Harkon, ali su unatoč tome zadržali svoje izvanredne vještine, te su ostali jedna od najsnažnijih konjica starog svijeta. Više detalja o promjenama potražite ovdje.