Vijesti

Treyarch je počeo popravljati mrežne probleme u Black Opsu 4 i rezultati su već primjetni

Treyarch je reagirao relativno brzo nakon što je razotkriven lošiji “netcode” od očekivanog.

Prije dva dana pisali smo o velikoj nepravdi koju je Treyarch nanio igračima, a da mi to nismo ni znali. Naime, tickrate po kojem se server osvježavao sa 60Hz samnjen je bio čak tri puta – na 20Hz. Što to znači? Serveri su nam slali podatke o igri “samo” 20 puta u sekundi umjesto u prijašnjih 60.

Manji tickrate manifestira se u takvom obliku da ćete kasnije vidjeti pravu poziciju igrača u igri, pa se često događaju one situacije da vas “ubiju iza ugla” ili prije nego što uopće vidite protivnika. Generalno gledano, što je veći tickrate, to je bolja kvaliteta igranja. Call of Duty serijal često je bio sinonim po tom pitanju, bio je to i u Black Ops 4 beti, međutim, po izlasku igre nešto se dogodilo.

Treyarch se oglasio po tom pitanju i opravdao se da su zbog velike navale igrača na servere trebali smanjiti osvježavanje servera, te kako se trude i svakodnevno rade na tome da što bolje optimiziraju servere i vrate se na ciljanih 60 osvježavanja u sekundi. Prvi korak je napravljen već u prvom danu, osvježavanje je podignuto na 30 herca, igranje je već sad primjetno bolje i sad nam samo predostoji čekati da se to postepeno podigne na 60 herca.

 

Igra

Povezano