Kada smo vas pitali koji vam je najdraži Fallout, većinski ste odgovarali kako je to Fallout: New Vegas. Obsidianov Fallout imao je ono nešto, međutim, Bethesda nije dopustila još.
Uspjeh Obsidiana tim je veći kada uzmemo u obzir rekordno kratko vrijeme razvoja, nesrazmjerno kultnom obožavanju, stoga su se mnogi pitali – što bi Obsidian bio sposoban napraviti s većim budžetom i više vremena. New Vegas sjajno je poslužio kao naslov između dvije Bethesdine igre, a budući da je vremenski jaz sve dulji, ostaje pitanje zašto, pobogu, nije bilo New Vegasa 2?
Chrisa Avellon, dizajner koji je u Obsidianu predvodio razvoj New Vegasa, na X-u poručuje kako je interes zaista postojao. I ne samo to, zajedno s čelništvom Obsidiana predložio je Bethesdi niz ideja, ne samo za Fallout, nego i za The Elder Scrolls igre.
Obsidian bi proširivao Bethesdine “glavne” igre
Obsidianove The Elder Scrolls i Fallout igre popunile bi praznine između Bethesdinih igara, što Todda Howarda i ekipu tada nije dojmilo. Avellon je imao ideju da s oba serijala napravi nešto poput Call of Dutyja, samo s većim intervalima i dovoljni(ji)m vremenom razvoja.
Bethesda bi izdala “veliki” The Elder Scrolls (ili Fallout), Obsidian bi unutar iste igre kreirao slična iskustva s novim pričama i avanturama, možda bi istovremeno proširio mapu, prilagodio je nekoj drugoj eri ili alternativnoj stvarnosti… Primjerice što bi se dogodilo kada glavni heroj u klasičnoj TES priči nebi uspio spasiti svijet?
Bethesda za to nije bila zainteresirana, ali i ne samo to, Avellon je, kaže, imao dojam i kako Bethesdu uopće nije impresionirao Fallout New Vegas. Koncem 2023. ovaj slavni dizajner ostavio je Obsidian daleko iza sebe, međutim, i Obsidian i Bethesda danas su u vlasništvu Microsofta. Tko zna…