
Iako je najava Halo: Campaign Evolveda izazvala ogroman hype jer ipak je riječ o potpuno novom remakeu, ali i još bitnije — bit će to prvi Halo naslov PlayStationu, međutim, ne dijele svi oduševljenje.
Među kritičarima se našao i Jamie Griesemer, dizajner nivoa na originalnom Halo: Combat Evolvedu te kasniji designer lead na Halo 2 i Halo 3. Griesemer je u objavi na X-u komentirao novoprikazani gameplay iz misije The Silent Cartographer, ističući kako su određene promjene narušile balans i namjeru originalnih borbi.
“Niste trebali moći voziti Warthog i pregaziti Huntere. Namjerno sam postavio stijene da to spriječim. Kad sada možete razbiti sanduke i proći, to uništava cijeli encounter,” napisao je, dodajući kako mu smeta i dodavanje novih drveća u zonu.
Posebno se osvrnuo na uvođenje sprinta, gdje kaže kako je sama činjenica da je on opcionalan dobra naznaka disfunkcionalnog dizajna. “To znači da nemate jasnu viziju što igra treba biti, nego samo dajete igračima alate da to sami poprave.”
Nezahvalan posao
Unatoč kritikama, Griesemer je poručio da razumije kroz što prolazi tim koji radi na remakeu. Dodaje kako je svjestan da su remakeovi i remasteri često iscrpljujući i nezahvali. Kad nije dobro, krivi ste, a kad je dobro, rijetko dobijete priznanje.
Podsjetimo, nadolazeći Halo: Campaign Evolved koristi Unreal Engine 5 uz dio izvornog Halo koda, imat će co-op za do četiri igrača, tri nove prequel misije s Master Chiefom i Johnsonom, te vozila i oružja iz kasnijih nastavaka poput Energy Sworda i Battle Riflea. Igra izlazi 2026. za PS5, Xbox Series X/S i PC, a bit će dostupna i od prvog dana na Game Passu.



