Vijesti

Quake dizajner smatra da je battle royale žanr kopija svih živih modova koji postoje

id Software je jedan od začetnika multiplayer igara jer tko još nije čuo Quake?

Davno je bila 1996. godina kada je izašao Quake. Imao sam tu sreću jer sam star da sam živio i bio svjestan sebe kada su Quake i Unreal drmali gaming scenom. Bilo je to sasvim neko drugo vrijeme iako su i Quake i Unreal preživjeli do dana današnjeg. Isto ne možeo tvrditi da će biti slučaj i s battle royale igrama koje drmaju svijetom igara ovih godinu dana. Možda malo i duže – ovisno kako uzmete! Jedan od začetnika uopće multiplayer igara i član id Sofwarea, Tim Willits smatra da battle royale nije ništa novo u svijetu igara!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Quake 1

Ovako je zapravo i započelo sve…sve ostalo je povijest!

Tim smatra da je Quake davnih dana imao battle royale mod razvijen od strane zajednice. Naravno, misli na mod “last man standing” jedino što su tamo bila 4 igrača a ne kao danas 100 igrača. “Ljudi trebaju shvatiti da je battle royale učinjen puno prije kroz modove kao što su King of the Hill i druge. Battle royale je samo nova interpretacija ideje koja postoji odavno. Nije ništa novo, nego novi “osvrt” na nešto što ljudi vole odavno! To je kao graničar – samo jedan može ostati.” “Igre u budućnosti također će se temeljiti na poznatoj formuli iz prošlosti” smatra Tim.

Tko smo mi da se ne složimo s legendarnim tvorcima Quakea? 

Povezano