Tri mjeseca prošla su od izlaska prvog Bethesdinog RPG-a nakon 25 godina. Unatoč početnim pozitivnim dojmovima, opći konsenzus zajednice naginje stavu kako je moglo bolje.
Premda Microsoftov Phil Spencer Starfieldu priželjkuje kultni status kakav ima Skyrim, jasno je da neće biti tako. Uostalom, i podrška moderske zajednice je slabija, a ovih dana snažno je odjeknuo komentar autora Skyrim Togethera, popularnog moda za multiplayer igranje Skyrima.
U obraćanju na Discordu poručio je kako je po izlasku igre bio uzbuđen. Odmah je prionuo poslu, transformirao 70% koda iz Skyrima u Starfield, a onda je otkrio problem. Kako kaže, “igra je je*eno smeće.”
“Nisam to shvatio dok tjedan nakon lansiranja nisam počeo igrati prokletu igru. Igra je dosadna, isprazna, a glavni adut Bethesdinih igara – element istraživanja i ručno rađenog svijeta je kompletno izostao”, tvrdi.
Mediokritet
“Nema smisla da nabrajam ono s čim se slažu mnogi i što ste čitali u desetinama recenzija. S tim na umu, neću nastaviti razvoj Skyrim Togethera. Neću ulagati svoje srce i dušu u mediokritet poput ove igre.”
Bez obzira na sve, podijelio je dosad ostvareni napredak s kolegama, dopustio bilo kome da nastavi razvijati mod za kojeg je, predviđa, potrebno još najmanje stotinjak sati rada. Ipak, u kasnijem komentaru na Redditu spušta loptu te poručuje kako mu nije bila namjera vrijeđati one kojima se Starfield sviđa, ali i dalje smatra kako je Starfield tek osrednji naslov.
“Ma popravit će to moderi”, bio je argument brojnih fanova Bethesde i Starfielda kada se ukazivalo na propuste u igri, međutim, što kada izostane strast? Tko će popravljati? Barem u ovom stanju, budućnost Starfielda izvan onoga što je zamislila Bethesda prilično je upitna.