Vijesti

U 2024. na PS5 i XSX i dalje igramo u 720p

I naš Nenad (@Renda) je u FFA recenziji pisao da grafički Star Wars Outlaws ima mjesta za napredak, premda je hvalio umjetničku direkciju. Sve je sada i potvrdio Digital Foundry u opširnoj tehničkoj analizi.

Prema njihovim nalazima, Star Wars Outlaws koristi FSR (FidelityFX Super Resolution) tehnologiju za upscaleanje rezolucije na konzolama, slično kao što su to činile igre poput Remnant 2, Black Myth Wukong i Final Fantasy XVI na PS5.

U modu s 60 FPS-a, kažu, igra skalira rezoluciju na 1440p s nativnih rezolucija koje padaju čak do 720p. Ovaj pristup je, dodaju, vjerojatno povezan s implementacijom ray tracinga (doduše u skroz jednostavnom obliku) u temeljne grafičke postavke igre. Sličnoj situaciji svjedočili smo i u Avatar igri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motion blurom skriva artifakte

U modu koji prioritizira vizuale te se izvodi u 30 FPS-a na PS5 i XSX, igra skalira s baznih rezolucija između 1134p i 1620p, dok u kompromisnom modu s 40 FPS-a nativna rezolucija dinamički varira između 936p i 1252p. Tako agresivni upscaling uz pomoć FSR-a stvara brojne vizualne artefakte koje developeri na konzolama skrivaju izrazitim motion blurom.

Prilikom prebacivanja između grafičkih modova na konzolama, Outlaws najviše gubi na kvaliteti nativne rezolucije i detaljima vegetacije u daljini. U modu s 60 FPS-a primjetno opada vidljivost grmlja i trave na većim udaljenostima. Ako pitate Digital Foundry, najbolji izbor za igranje na konzolama je mod od 40 FPS-a.

Unatoč svemu što je Massive studio trebao žrtvovati u 60 FPS-a, Digital Foundry analizu završava u pozitivnom tonu. Hvali Snowdrop pokretač i kako se on nosi s otvorenim prostranstvima planeta u Outlawsu, smatra kako je to blizu onoga što može pružiti aktualna generacija konzola te završava analizu s mišlju kako postoji prostor za poboljšanja, ali samo s idućim konzolama (sugestija na PS5 Pro).

Igra

Povezano