Otkazani su Apex Legends i Battlefield Mobile, dvije igre koje nisu uspjele okupiti masivan broj igrača kojem se EA nadao. Zaustavlja se njihov razvoj te se gasi studio Industrial Toys, javlja EA, a nama je više pažnje zaokupilo nešto drugo.
U istom priopćenju EA poručuje da će fokus prebaciti na Battlefield ekosistem i svoju novu viziju Battlefield franšize. Ona, srećom, nije ono što je bio Battlefield 2042 na svojem samom početku. EA ne odustaje od BF2042 kojeg će nastaviti nastojati dovesti u red, a jučerašnji povratak klasa svakako je korak u tom smjeru.
Međutim, naredni veliki korak gazi u smjeru budućih igara, a EA otkriva da u ovom trenutku radi na nekoliko Battlefield iskustava. “Ostajemo jako predani u otključavanju golemog potencijala Battlefielda s novim iskustvima u naših razvojnih studija diljem planeta”, kažu. U skladu je to s najavama prvo povratka narativne kampanje za idući Battlefield, a zatim i novog multiplayer naslova.
Kompletna reorganizacija
Za razvoj story kampanje novog Battlefielda, ali i za sve buduće, EA je prošle godine osnovao novi razvojni studio u Seattleu kojeg vodi originalni kreator Haloa Marcus Lehto. Ridgeline Gamesu asistirat će Ripple Effect studio – odnosno nedavno reorganizirani DICE LA po uzoru na EA-ov elitni studio Respawn, dok na multiplayeru i dalje radi pravi DICE u Švedskoj.
Novi Battlefield naslovi su u predprodukciji, kaže EA, što znači da bismo jedan od njih najranije mogli zaigrati negdje sredinom ili krajem iduće godine. Da kao tandem nadgleda te usmjerava serijal, EA je postavio šefa Respawna Vincea Zampellu te Byron Beedea, dojučerašnjeg šefa Call of Dutya.