
Danas ga mnogi smatraju jednom od najboljih igara svih vremena, no Red Dead Redemption 2 je, prema riječima Dana Housera, gotovo završio kao skupa katastrofa.
U dugom razgovoru s Lexom Fridmanom, suosnivač Rockstara priznao je da je razvoj bio toliko naporan da su u jednom trenutku svi počeli sumnjati u projekt.
- Bio je to najambiciozniji Rockstarov projekt, a zatim je propao. Evo što se dogodilo s igrom Agent
- Dan Houser objasnio zašto je svaki GTA poseban
“Premašili smo vremenske rokove, a budžet je bio toliko prešao plan da nisam htio ni razmišljati o tome,” rekao je Houser. “Praviš igru o kauboju koji umire od tuberkuloze, a ništa se ne spaja kako treba. U tom trenutku puno ljudi počne sumnjati u tebe. Nije zabavno, bio je to ogroman pritisak.”
Ipak, Houser ističe da je tim učinio gotovo nemoguće. Iz kaosa je nastalo remek-djelo. “Tehničko znanje, nevjerojatan tim i snažan materijal – to je bila dobitna kombinacija. Zapad, teme o kraju jednog doba, izvrsno napucavanje i konji… sve se na kraju savršeno posložilo.”
Unatoč turbulentnom razvoju, Red Dead Redemption 2 postao je jedno od najhvaljenijih ostvarenja u povijesti Rockstara, i dalje se prodaje u milijunima primjeraka godišnje, a uopće ne sumnjamo da kada bi danas izašla zakrpa za 60 FPS-a za aktualni generaciju konzola, kako bi se RDR2 ponovno prometnuo u jedno od najbolje prodavanih iskustava godine.



