Vijesti

Ubisoft se oglasio po pitanju autentičnosti japanskog Assassin’s Creed Shadowsa: Nikada nije bila namjera prikazati činjeničnu povijest

Više od dva mjeseca prošlo je od najave Assassin’s Creed Shadowsa. I dok su brojni igrači oduševljeni viđenim, oni drugi kritiziraju način na koji Ubisoft vidi Feudalni Japan, a osobito odabir glavnog lika koji nije Japanac. Francuski izdavač sada poručuje kako dijeli brigu za povijesni i kulturni integritet, ali je odlučio pojasniti neke svoje kreativne odluke.

“Naša namjera nikada nije bila prikazati nijednu od naših Assassin’s Creed igara, uključujući Assassin’s Creed Shadows, kao činjenične prikaze povijesti ili povijesnih likova. Umjesto toga, želimo potaknuti znatiželju i ohrabriti igrače da istražuju i uče više o povijesnim postavkama koje nas nadahnjuju.”

Povijesna fikcija

Kažu kako je Shadows prije svega dizajniran kao zabavna igra koja priča uvjerljivu povijesnu fikciju smještenu u Feudalni Japan, pa nastavljaju:

“Naš tim je intenzivno surađivao s vanjskim konzultantima, povjesničarima, istraživačima i internim timovima u Ubisoft Japan kako bi informirao naše kreativne odluke. Unatoč tim stalnim naporima, priznajemo da su neki elementi u našim promotivnim materijalima izazvali zabrinutost unutar japanske zajednice. Zbog toga se iskreno ispričavamo.

Sve dosad prikazane snimke iz igre su u fazi razvoja i igra će se nastaviti razvijati do lansiranja. Na temelju konstruktivnih kritika koje smo primili, nastavit ćemo svoje napore sve dok ovu igru ne stavimo u vaše ruke – i nakon toga.

Yasuke je ilustracija kreativne slobode

Također želimo pojasniti da, iako smo se savjetovali s mnogim ljudima tijekom procesa razvoja, oni ni na koji način nisu odgovorni za odluke koje donose kreativni timovi u interesu igrivosti i zabave. Stoga, s poštovanjem molimo da se bilo kakve kritike ne usmjeravaju na naše suradnike, bilo unutarnje ili vanjske.

Kreativne slobode i povijesne inspiracije: Iako težimo autentičnosti u svemu što radimo, igre Assassin’s Creed su fikcija inspirirana stvarnim povijesnim događajima i ličnostima. Od svog početka, serijal je koristio kreativnu slobodu i uključivao fantastične elemente kako bi stvorio angažirajuće i uranjajuće iskustvo. Prikazivanje Yasukea u našoj igri je ilustracija toga. Njegov jedinstveni i tajanstveni život učinio ga je idealnim kandidatom za ispričati Assassin’s Creed priču s Feudalnim Japanom kao pozadinom.

Iako je Yasuke prikazan kao samuraj u Assassin’s Creed Shadows, priznajemo da je to predmet rasprave. Ovo smo pažljivo utkali u naš narativ, a s našim drugim glavnim likom, japanskim shinobijem Naoeom, koja je jednako važna u igri, naši dvojni protagonisti pružaju igračima različite stilove igranja.

Izuzetno cijenimo vaše povratne informacije i potičemo vas da nastavite dijeliti svoje misli, s poštovanjem. Iako razumijemo da je teško ispuniti svačija očekivanja, iskreno se nadamo da će, kada Assassin’s Creed Shadows bude lansiran 15. studenog, igrači u Japanu i širom svijeta cijeniti posvećenost, trud i strast koju smo uložili u ovu igru.”

Igra

Povezano