
Ubisoft je u svom opsežnom godišnjem financijskom izvješću za 2025. otkrio niz detalja o budućim planovima, no jedna izjava posebno je privukla pažnju: čelni ljudi tvrtke tvrde da mikrotransakcije doprinose zabavi u igrama.
Francuski izdavač pojašnjava kako vidi ulogu monetizacije u modernom dizajnu igara: “Usvajamo politike monetizacije i angažmana koje poštuju igračko iskustvo i održive su dugoročno. Zlatno pravilo kod razvoja premium igara jest da igrač može uživati u cijeloj igri bez dodatnih troškova”
Ipak, dodaju: “Naša ponuda monetizacije unutar premium igara čini iskustvo zabavnijim jer omogućuje igračima da personaliziraju svoje likove ili brže napreduju – no to je uvijek opcionalno.”
Žele ublažiti loš imidž
Ubisoft je već godinama pod kritikom zbog načina na koji postupa s igračima – od gašenja servera za igre poput The Crew do pitanja vlasništva nad kupljenim sadržajem i prikupljanja podataka. No, također nadodaju kako pokušavaju ublažiti taj imidž: “Sigurnost i dobrobit naših igrača naš su glavni prioritet. Činimo sve kako bismo zaštitili njihove podatke, osigurali sigurno i ugodno okruženje te jamčili odgovorne mehanizme monetizacije.”
Pitanje ostaje: čine li mikrotransakcije zaista igre zabavnijima? Mnogi igrači teško bi se složili s tom tvrdnjom, no Ubisoft očito i dalje vjeruje u ovaj model.
U istom izvješću otkriveno je i da Star Wars Outlaws nije ispunio očekivanja što CEO Ubisofta pripisuje opadajućem interesu općenito za cijelu Star Wars franšizu, problemima u dizajnu i neispoliranosti igre prije izlaska.



