Ubisoft je jedna od onih kompanija koje ne propuštaju priliku uskočiti na svaki novi zabavni i tehnološki trend. Često se to ne isplati, poput danas ugašenih battle royale pokušaja ili NFT-ova, ali da je umjetna inteligencija budućnost Ubisoft nije shvatio tek danas.
Naime, Ubisoft već godinama svoje velike otvorene svjetove razvija uz pomoć AI-a, a sada je ponosno predstavio još jedan osebujan alat. Ghostwriter je svojevrstan chat bot koji će Ubisoftovim zaposlenicima asistirati u pisanju priča za buduće igre.
Doduše, AI još uvijek neće pisati čitave igre. Bit će zadužen za mikroelemente, poput pisanja razgovora NPC-eva. Kako kažu, dizajnerima naracije postao je poseban izazov stvarati jedinstvene načine čavrljanja između NPC-eva, posebno kada su zahtjevi sve veći. Svjetovi su sve veći, NPC-eva je sve više, a i potreba za njihovom varijacijom je veća. Istovremeno, nikome nije previše bitno o čemu pričaju, jelda? Samo da pričaju i da se ne ponavljaju.
Čini se kao prilično dobar prvi izazov za umjetnu inteligenciju. Dakle, Ghostwriter bit će prvenstveno zadužen za neobavezno blebetanje nebitnih likova. Ubisoftov inženjer Ben Swanson nada se razviti Ghostwritera u smjeru da samostalno iznosi ambicioznije segmente naracije, možda poput čitavih questova, dok istovremeno scenaristi mogu zadržati kreativnu kontrolu.
Međutim, svima nam je jasno gdje to ide. I to se ne sviđa igračima. Youtube prezentacija Ghostwritera bombardirana je palcima prema dolje, a komentari su prepuni negativnog sentimenta. Igrači smatraju da će se pisanje u igrama pogoršati, a interakcije će djelovati još manje prirodno nego što to jesu.