Slično kao što je to radio s još nekim velikim lansiranjima poput Starfielda, Microsoft je uoči izlaska Call of Duty: Black Ops 6 opet potpuno uklonio promo ponude za Game Pass.
Ovo je trenutak bez presedana, po prvi put u povijesti jedan Call of Duty naslov će se od prvog dana pronaći u Game Pass ponudi. Budući da iz godinu u godinu svaki novi CoD postiže izvanredne rezultate prodaje, odluka iz naslova ne čudi. S interneta je nestala inače standardna mogućnost isprobavanja Game Passa na dva tjedna za jedan dolar ili euro.
Microsoft je odlučio zaštiti golemu investiciju, u protivnome bi ostao bez dobrog djela prihoda i potencijalno priljeva velikog broja pretplatnika. Stoga će 25. 10. dan izlaska Black Opsa 6 biti ujedno i najveći test Game Pass poslovanja dosad, kada će čelnici Microsofta saznati je li se kockanje isplatilo. Svi se nadaju drastičnom povećanju broja pretplatnika koje će kompenzirati očekivani pad prodaje.