Bethesda je zaposlila bivše Bungiejeve i id Softwareove developere za rad na FPS mehanikama.
Iako Fallout ima odličan V.A.T.S. sistem za gameplay, svi se možemo složiti da im direktne shooter mehanike i kontrole nisu najbolja strana. Čak je i sam Todd Howard to nedavno izjavio te rekao da se nada kako će u Fallout 4 igrači biti zadovoljni s novim i naprednijim shooter mehanikama.
Kako saznajemo u najnovijoj priči Game Informera o Falloutu 4, Bethesda je čak imala za uzor Destiny koji je poznat po vrhunskim konzolaškim kontrolama, kao i ostale Bungie igre. Destiny se poput Fallouta 4 isto vrti na 30 fps i već je svima poznat po odličnim mehanikama i izuzetno niskom input delayu za 30 fps naslov, stoga ima smisla zašto bi Bethesda napravila shooting mehanike po uzoru na Destiny.
Josh Hamrick je bivši Bungie zaposlenik koji je nakon šest godina rada prešao u Bethesdu i sada je bio jedan od odgovornih za nove shooter mehanike nove Fallout igre. Hamrick je također radio i na kontrolama za PlayStation Vitu, budući da će PS4 verzija podržavati i remote play. Osim Josha, Bethesda je zaposlila i id software programera koji je isto radio na tom području.
Todd Howard je izjavio da to što rade primarno RPG igru im nije nikakva isprika za slabe mehanike napucavanja te da će za Fallout 4 izgraditi i solidan FPS naslov koji će imati jako dobre kontrole i mehanike.
Kako se vama čine nove mehanike po trailerima? Fallout 4 izlazi 10. studenog za PC, PS4 i XONE.