Vijesti

Valve radi na Steam mobilnoj PC konzoli poput Switcha

Jučer se čitavi dan po internetu šuškalo o Valveovoj mobilnoj konzoli/prijenosnom PC-ju, a sada je stvar postala ozbiljnija kada je sve potvrdila ugledna Ars Technica.

Prijenosni uređaj zasad nosi kodno ime SteamPal, a trebao bi biti sposoban pokretati igre sa Steama na (najvjerojatnije) Linux operativnom sustavu. SteamPal po prvi puta se spomenuo u kodu nedavnog ažuriranja Steama, a Ars Technica donosi nam više detalja.

Prijenosni PC

Radi se o all-in-one PC-ju s kontrolerom poput onog na Switchu (neće se moći odvajati poput joyconna) i zaslonom na dodir. Kontroler će imati klasične kontrolere s triggerima, a spominje se i touchpad koji će površinom biti manji nego oni na sad već ugašenom Steam kontroleru. Fizičku tipkovnicu nemojte očekivati.

Svi koji su ga isprobali, imali su samo riječi hvale za Steamov kontroler. Touchpadovi su navodno odlično izvedeni.

Autor s Ars Technice ne zna tehničke detalje poput veličine ekrana i hardvera, kao što ne zna ni hoće li Valve nuditi uređaj u više izvedbi, ali zna da hardver nikako neće proizvoditi Nvidia. Radi se o system on a chip arhitekturi Intela ili AMD-a. Poput Switcha, SteamPal će se moći spojiti na veće monitore putem USB-C sučelja, a zasad nema informacija hoće li Valve ponuditi nešto poput Nintendovog docka.

Tržište prijenosnih PC igraćih konzola tek je u svojem začetku, a ono je sada u najvećoj mjeri preplavljeno kineskim konzolama relativno nepoznatih proizvođača upitne kvalitete i mogućnosti. Alienware je prošle godine predstavio svoj prototip koji se još nije realizirao i čini se kako je stiglo pravo vrijeme za jednog ozbiljnog velikog igrača da uskoči na ovo rastuće tržište.

Steam Machines je neslavno propao, a ovo nebi trebalo

Hoće li to Valve napraviti u suradnji s drugim velikim proizvođačima kao sa Steam Machines projektom desktop računala? Vjerojatno ne. Valve je s Index VR headsetom dokazao da im ne treba suradnja s drugim velikim proizvođačima, a Steam Machines je odavno pokopan.

In-house razvoj i proizvodnja omogućila bi Valveu i prodaju ispod cijene čija razlika bi se kasnije namirila iz prodaje igara na Steamu. A na koji pristup će se odlučiti Valve i hoće li SteamPal uopće izaći iz prototip faze tek ćemo saznati.

Povezano