Neki igrači žele performanse, neki žele grafiku, a neki samo dobre igre.
Xboxov direktor, Albert Panello, je na zadnjem Inner Circle podcastu govorio o novoj Xbox konzoli imena Scorpio koja bi trebala izaći u 2017. godini. Microsoft ovim potezom nastoji razmišljati iznad generacija konzola, te naglašava kako će tranzicija između Xbox One i Scorpia biti drugačija od one koja se dogodila između Xbox 360 i One, jer prema njihovom mišljenju takva tranzicija je bila turbulentna za developere i igrače. Scorpio će postojati unutar jedne velike obitelji, jer sve igre i sva periferija ostaje kompatibilna s tom konzolom, te je tranzicija iznimno jednostavna i brza.
Panello ističe kako su prošle tranzicije bile teške za developere, jer su morali naučiti programirati na novom hardveru, ali i za igrače, koji su se morali odreći mnogo stvari prelaskom na novu generaciju konzola. Ovaj put Microsoft će nastojati olakšati taj prijelaz, unificirati proizvode unutar jedne velike obitelji i projicirati planove u dalju budućnost.
Prema najavama Scorpio će biti najmoćnija konzola ikad proizvedena, a ideja oko ponude različitih sustava sa različitim specifikacijama proizlazi iz činjenice kako tržište nije jedinstveno, jer postoje različiti tipovi igrača. Nekima je bitna cijena, drugima performanse, trećima grafika, te Panello smatra kako nemogu pogriješiti ovakvim pristupom, jer će sve igre raditi na svim uređajima.
Postoji realna mogućnost da će Scorpio imati beskonačnu podršku poput one koja se može vidjeti na starijim računalima, a nije isključena mogućnost nadogradnje hardvera kako bi se produžio životni vijek konzole i po prvi puta u povijesti implementirala modularnost.