
U petoj godini aktualne generacije konzola svjedočimo sve više negodovanja developera prema Xbox Series S. Većina ih se slaže kako najslabija konzola generacije ograničava razvoj igara, ali postoji i druga strana medalje.
Warhorse je s Kingdom Come: Deliverance 2 izdao tehnički prilično optimiziranu igru, a koja pritom ima vizualno dosta toga ponuditi. PR manager Sir Tobi u Iron Lords podcastu otkriva kako je dobrim dijelom za to zaslužan upravo Xbox Series S.
“Xbox Series S je najslabija od četiri konzole, mislim, to nije nikakva tajna, ali kad morate smanjiti određene stvari i biti pametniji u programiranju, kodiranju i optimizaciji memorije, neke od tih optimizacija za Xbox Series S zapravo su bile korisne i kod ostalih konzola”, kaže Tobi.
Pametno korištenje ograničene memorije
“Jer možete ili ići punom snagom za one jače konzole, ili iskoristiti te uštede memorije koje ste pronašli za S i primijeniti ih na snažnije konzole kako bi igra radila glađe. Ne kažem da izgleda lošije nego što bi mogla, ali sada radi bolje nego što bi mogla”, objasnio je.
Dakle, da skratimo, umjesto guns out na PS5 Pro, Warhorse je odabrao smjer optimizacije naučenog sa Series S. Djeluje kao da je to bio ispravan pristup, jer nije da se itko žali na vizuale, dapače, Kingdom Come: Deliverance 2 će u narednim mjesecima i godinama (p)ostati referentna točka u brojnim grafičkim i tehničkim usporedbama.