Vijesti

Xbox više nije ni na trećem mjestu. Po prodaji ga je prestigla konzola za koju nikad niste čuli

Prema podacima analitičke kuće Circane, srozavanje Xboxa kao branda konzole nastavilo se i u studenome, a osobito u razdoblju Black Friday prodaje kada se tradicionalno troši najviše novca u SAD-u.

Nex Playground, Android konzola s motion-kamerom nalik starom Kinectu uzela je 14 posto tržišta u tjednu koji je završio 29. studenog, što ju je lansiralo direktno ispred Xboxa. Radi se o konzoli koja je lansirana 2023. godine i radi sve ono što Kinect na Xbox One nekada nije uspio realizirati kako je planirao. Fokus je na party i fitness igrama tipa Fruit Ninja, a uređaj stoji 250 dolara, često još i manje na popustu.

Sony je u SAD-u dominirao s PS5 je zahvaljujući agresivnim popustima tijekom Black Fridaya držao 47 posto tržišta, dok je Switch 2 završio kao drugi s 24 posto. A Xbox je bez ikakve promocije i truda, kao zaboravljen od Microsofta ostao na začelju.

U Ujedinjenom Kraljevstvu još dominantnije

U UK-u je slika bila još čišća. PS5 je uzeo 62 posto tržišta, Switch 2 oko 23, dok su Xbox Series X i S zajedno zauzeli samo 10 posto. Standardni PS5 bio je 21 posto jeftiniji nego dva tjedna prije, Digital verzija pala je čak 34 posto, a PS5 Pro imao je najbolji tjedan još od lansiranja.

Microsoft tako ulazi u 2026. s neugodno jasnom porukom tržišta. Više nije dovoljno konkurentan ni da održi treće mjesto. A da situacija bude još bizarija, pretekao ga je uređaj koji industrija doslovno nije uzimala ozbiljno.

Povezano