
Prema podacima analitičke kuće Circane, srozavanje Xboxa kao branda konzole nastavilo se i u studenome, a osobito u razdoblju Black Friday prodaje kada se tradicionalno troši najviše novca u SAD-u.
Nex Playground, Android konzola s motion-kamerom nalik starom Kinectu uzela je 14 posto tržišta u tjednu koji je završio 29. studenog, što ju je lansiralo direktno ispred Xboxa. Radi se o konzoli koja je lansirana 2023. godine i radi sve ono što Kinect na Xbox One nekada nije uspio realizirati kako je planirao. Fokus je na party i fitness igrama tipa Fruit Ninja, a uređaj stoji 250 dolara, često još i manje na popustu.
Sony je u SAD-u dominirao s PS5 je zahvaljujući agresivnim popustima tijekom Black Fridaya držao 47 posto tržišta, dok je Switch 2 završio kao drugi s 24 posto. A Xbox je bez ikakve promocije i truda, kao zaboravljen od Microsofta ostao na začelju.
U Ujedinjenom Kraljevstvu još dominantnije
U UK-u je slika bila još čišća. PS5 je uzeo 62 posto tržišta, Switch 2 oko 23, dok su Xbox Series X i S zajedno zauzeli samo 10 posto. Standardni PS5 bio je 21 posto jeftiniji nego dva tjedna prije, Digital verzija pala je čak 34 posto, a PS5 Pro imao je najbolji tjedan još od lansiranja.
Microsoft tako ulazi u 2026. s neugodno jasnom porukom tržišta. Više nije dovoljno konkurentan ni da održi treće mjesto. A da situacija bude još bizarija, pretekao ga je uređaj koji industrija doslovno nije uzimala ozbiljno.



