Vijesti

XDefiant ganjanjem savršenstva upao u vlastitu zamku, ali na “ubojicu Call of Dutyja” nećete čekati još dugo

Što kada neka igra zapne u razvojnom paklu? Ubisoft to zna jako dobro, ili ne zna, budući da mu je jedan Beyond Good and Evil 2 u razvoju već čitavo desetljeće, o Skull & Bones bolje je ne govoriti, ali XDefiant je svakako jedan poseban slučaj.

Multiplayer pucačini su po najavi tepali da je “ubojica Call of Dutya”. I to ne bez razloga, XDefiant je u svim prikazima izgledao jako dobro, čak su i igrači kroz testiranja bili jako zadovoljni, međutim, sve je krenulo po krivu točno pred ciljem – kada je trebalo izdati igru.

Samo što nije – developeri su prošlog ljeta ponavljali iz tjedna u tjedan. Potom su kao razlog odgoda navodili probleme s cerfitikacijom na konzolama, da bi u listopadu priznali da igra ipak ima strukturne gameplay i tehničke probleme te objavili odgodu do daljnjega.

Doimalo se kako developeri ganjaju savršenstvo, a insajder Tom Henderson sada navodi kako je upravo to glavni razlog problematičnog razvoja. Izvor direktno iz studija upozorava na opsesiju u ganjanju Call of Dutyja te konstantnog dodavanja novih stvari. Ganja se savršenstvo, dodaje, svaki put pred ciljem se izmisli neka nova stvar i sve se dodatno prolongira.

Kreator sve demantira

Izvještaj nije mogao proći bez reakcije Marka Rubina, producenta igre koji inače prilično transparentno izvještava o stanju razvoja. Nije istina da se ganja savršenstvo, tvrdi, već su odgode nusprodukt ozbiljnih tehničkih problema koje je bitno adresirati odmah kako bi se nakon izlaska mogli fokusirati samo na sadržaj.

Dodaje kako će konkretne informacije podijeliti ovaj tjedan, a zatim je potvrdio ono što su brojni priželjkivali – unranked igranje neće imati skill-based match making (SBMM).

Igra

Povezano