Vijesti

Zaboravite na budućnost; Cyberpunk 2077 neće vam dozvoliti upravljanje letećim autima

Čak i u video igrama mogućnost je očito neostvariva.

Još davne 1989. godine, ekipa iza „Back to the Future“ serijala predvidjela je leteće aute u 2015. godini… mi se trenutno nalazimo u 2018., a o letećim autima ni traga ni glasa pa tako isti ostaju još daleko neostvareni san… iako, brzinom kojom se tehnologija danas razvija, ništa nije nemoguće, ali to su sad već neke druge priče…

Groznica i dalje traje

Prošlotjedno E3 ludilo još se uvijek nije stišalo, pa nam tako i više od tjedan dana kasnije svakodnevno dolaze neke nove informacije o prikazanim igrama, posebice onim koje su svoje prikaze imale iza zatvorenih vrata ili su nekako promakle široj publici.

Kao jedan od pobjednika E3-ja zasigurno je izašao CDPR koji je svojom igrom „Cyberpunk 2077“ oduševio novinare koji ne mogu prestati pričati o svim mogućnostima koje svijet igre nudi, a koliko ludilo vlada oko igre dokazuje i činjenica da je audio leak sa zatvorene prezentacije uvelike tražena roba, kao i statue koje se besramno trže na eBayju.. I dok neki tako stružu dno bačve kako bi se dočepali poneke nove informacije, ekipa iz FFA je tu da ni jednu od njih ne propustite.

Ništa od vožnje zrakom

Posljednja dolazi od level dizajnera Maxa Pearsa koji je u razgovoru s Metro Gaming Centralom otkrio nekoliko novih pojedinosti o igri, uključujući onu da u igri nećemo moći upravljati letećim autima, već će isti biti samo dostupni u određenim akcijskim scenama tj. bitnim misijama kroz priču. Kao sredstvo kretanja poslužit će nam vlastite noge, automobili na četiri kotača i motocikli (bicikli?). Znači, zaboravite na vožnju letećim autima, osim možda u pokojoj misiji, ali vjerojatnije je da će njima upravljati netko drugi dok mi skidamo loše ljude koji nam pušu za vratom.

Max Pears također je izrazio ambiciju za najdostupnijim svijetom u nekoj video igri ikad, pa je na pitanje o tome hoćemo li moći ući u svaki objekt koji nađemo u gradu izjavio kako još uvijek važu opcije oko toga, ali svakako ciljaju na najinteraktivniju igru dosad viđenu. Pohvalio se i trudom svog tima te rekao kako će se maksimalno potruditi pogurati granice trenutačne generacije konzola kako bi donijeli igru grafički što sličniju verziji za PC. Ovo, naravno ne znači mnogo, jer tako nešto mora izjaviti, a sve to potvrđuje sve veće spekulacije oko toga da će Cyberpunk 2077 biti zapravo cross generational igra tj. da ćemo je ugledati kako na trenutnoj generaciji konzola, tako i na onoj koja nam tek predstoji.

Cilj je biti u mogućnosti ući u svaki kutak grada… pa čak i na onaj futuristički kran u pozadini… ili što god to bilo.

Sve za igrače

Odluku o tome da se igramo u prvom licu Pears brani činjenicom da će nam to osigurati veću imerziju, ali i pomoći samom timu da stavi veći fokus na priču i svijet te lika kojeg sami gradimo. Također je otklonio činjenicu da se radi o shooteru i čvrsto izjavio kako je Cyberpunk čistokrvni RPG s pokojom dionicom gdje ćemo izmjenjivati paljbu.

I za kraj, što se tiče veličine svijeta, Pears kaže kako ga još nisu mjerili, ali da možemo očekivati igru slične veličine kao Witcher 3. Dodatan element koji Witcher nije imao visoke su zgrade, odnosno neboderi koji će promijeniti našu percepciju i produbiti svijet, a kao posljednju notu Pears je izdvojio kako ciljaju na dobru isplativost — žele da izvučemo iz igre koliko je god moguće.

Intervju u cijelosti možete pročitati na gore navedenom linku, a mi se nadamo da će se vijesti oko prikazivanja igre na Gamescomu pokazati istinitima.

Datum izlaska za Cyberpunk 2077 još uvijek nije poznat.

Igra

Povezano