Ne biste vjerovali, ali istina je. Jedan jedini čovjek je daleko najveći razlog zašto već godinama igramo manje-više jedne te iste igre koje dolaze iz ubisoftove (ne)kreativne tvornice.
Teško je povjerovati da je tako jedna velika kompanija kreativnu slobodu doslovno povjerila samo jednom čovjeku. Druge kompanije imaju nekoliko kreativnih direktora koji odlučuju o igrama koje će kompanije raditi, a good guy Ubisoft sve je povjerio-Serge Hascoëtu.
U jeku seksualnih i vjerskih optužbi koje su isplivale nedavno na površinu, jedna od glavnih upletenih figura upravo je bio gospodin Serge. Na svu sreću nas kao igrača, ali i ubisoftovih zaposlenika-Serge je morao napustiti kompaniju.
Predsjednik kompanije Yves Guillemot obećao je nakon nemilih optužbi i neuspjeha Ghost Recon: Breakpointa, pa i The Divisiona 2, kako kreativne odluke više neće biti nikada na jednom čovjeku. Heureka!
Serge je stopirao “AAA” King Arthur igru koju je radio Dragon Age dizajner samo zato jer je gurao reciklaže…!
Ponoviti ćemo još jednom – najveći razlog reciklaža igara je upravo Serge Hascoët koji je sam odobravao i stopirao igre kako je želio. Kompanije inače to rade i neki projekti nikada ne zažive, ali u niti jednoj kompaniji o tome koja će igra izaći na tržište, a koja ne, ne odlučuje samo jedan čovjek.
Kako otkriva Jason Schreier , kompanija je radila na igri kodnog imena Avalon. Igra je trebala biti pravi “AAA” multiplayer co-op naslov kojem je velika inspiracija Monster Hunter. Ubisoft je koncept igre povjerio priznatom Dragon Age dizajneru Mike Laidlawu, koji je napustio Ubisoft nakon manje od godinu dana kad je shvatio da će Serge minirati igru.
Ne znamo je li For Honor uletio kao zamjena za projekt Avalon, ali se nadamo i vjerujemo da ćemo nakon odlaska Sergea vidjeti kreativnost koju Ubisoft zasigurno ima. Ne očekujte neke velike novine od Far Cryja 6 i Valhalle jer su to igre koje je Hascoët odobrio i usmjerio prema svome ukusu.
No, jednog dana na next-genu pjevat ćemo hvalospjeve Ubisoftu. Barem Fićo i ja.