Vijesti

Zašto je Driver serijal mrtav? Zbog Watch Dogsa

Svi koji su odrastali u eri prvog PlayStationa redovito kao svoje naomiljenije igre spominju Driver 1 i 2. Bili su to naslovi koji su nam za one pojmove pružali nevjerojatnu slobodu, inspirali su GTA igre (posebno u 3D eri), a nakon solidnih nastavaka na PS2 (koje je kritika ipak pokopala) i jednog na PS3/X360/PC serijal je umro.

Driver: Parallel Lines bio je posebno zanimljiva igra koji je pokušao (i dobro je izveo) ono što navodno sada Rockstar pokušava s GTA VI. Uspio je igru smjestiti u dva različita vremenska razdoblja. Prvi dio igre odvijao se 1978., a drugi dio 2006. uz totalno izmijenjenu atmosferu i vizuru New Yorka.

Sve je završilo na Driver: San Franciscu koji je totalno zastranio tzv. shiftanjem duša iz jednog vozača u drugog bez fizičkog izlaženja iz automobila. Unatoč relativno pozitivnim recenzijama to više nije bilo to, prodaja je bila loša, a mi više nikada nismo dobili klasičnu Driver igru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Watch Dogs je krenuo kao Driver igra

Ali trebali smo. Ubisoft Montreal je započeo razvoj na nečemu što je trebala biti nova Driver igra otkrio je novinar Jeremy Peel u odličnom tekstu na VG247. On je pričao s nekoliko ljudi koji su onda imali značajne uloge u razvoju.

Jedan od developera iz Reflectionsa (matičnog Driver studija) otkrio je kako je to trebao biti moderni Driver naslov s velikim gradom, hodanjem izvan automobila, parkourom, napucavanjem i hakiranjem, a onda je koncept hakiranja toliko nadrastao igru da je ona postala Watch Dogs.

Driver koji je kasnije postao Watch Dogs razvijan je paralelno s Driver: San Franciscom, a San Francisco je zapečatio serijal. “Ekipa iz Ubisoft Montreala uvjerila je Šefa Ubisofta da mogu imati ‘vlastiti GTA'”, otkrio je Martin Edmonson, glavni čovjek iza San Francisco igre i osnivač Reflectionsa – studija kreatora Drivera.

Driver je tako nastavio živjeti u Watch Dogsu serijalu na kojem je Reflections studio nastavio raditi kao podrška. Studio pomaže u razvoju voznog modela i modeliranju okoline, isto kao što pomažu i u razvoju The Crew serijala. I na to se sveo kultni studio. Od 2011. i Driver: San Francisca više nisu dobili priliku raditi na vlastitoj igri, a izgleda da više ni neće.

Igra

Povezano