Izlazak Cyberpunka 2077 obilježile su dvije stvari. Čak 8 milijuna prednaručenih primjeraka te bugovi i tehnička neoptimiziranost. Dok je nadogradnja na PC-ju ublažila tehničke probleme, Cyberpunk 2077 je praktički neigriv na konzolama. Broj sličica u sekundi jako često je ispod čak ispod 20 FPS-a, a bugovi s teksturama normalna su pojava. Cyberpunk 2077 definitivno nije prva igra s tehničkim poteškoćama na starijim konzolama, međutim, menadžment CD Projekt Reda odlučio se nikome ne prikazati realno stanje stvari, a medijima nisu ustupljene konzolaške verzije na testiranje. Igrači nisu znali što kupuju.
- Kako je CDPR zaje*ao 3.2 milijuna konzolaša, a mediji šute
- Cyberpunk 2077 ostvario je čak 8 milijuna preordera i porušio sve rekorde
Pitamo vas smatrate li da je CD Projekt Red trebao uzeti dodatno vrijeme za optimizaciju igre? Jesu li trebali prezentirati igračima kako se igra izvodi na konzolama ili je normalno bilo za pretpostaviti da će biti baš ovako?
ffa anketa
Je li Cyberpunk 2077 trebao biti odgođen na konzolama?
- Da 87%
- Ne 13%
Kako biste glasovali potrebno je ulogirati se.