U samo 30-ak dana, čak tri velika AAA naslova izašla su u evidentno nedovršenim izdanjima. Fanovi Arkanea i njegovog jedinstvenog pristupa dizajnu igara nisu zaslužili ovakav Redfall, Star Wars Jedi: Survivor sjajno ispričan nastavak Cal Kestisove avanture zaogrnuo je plaštom neoptimiziranosti, a The Last of Us za PC je srušio iluziju o Naughty Dogu kao jednom od savršenih studija gaming industrije.
Premda uranjeno izdane igre nisu nikakva novost, teško se sjetiti kada se nekoliko katastrofalnih lansiranja zaredalo u ovako kratkom roku. Kao najgore pamtimo Battlefront II, Cyberpunk 2077, No Man’s Sky, PC izdanje Batman: Arkham Knighta… Međutim, svaki od njih dobio je zasluženu količinu kritike, internet ih je razapinjao, a prolazak kroz katarzu utjecao bi i na druge izdavače koji barem na neko vrijeme nebi pokušavali napraviti išta slično.
Kako smo kao igrači dopustili da nam uvale tri nedovršene igre u kratkom roku? Glasujete li i dalje novčanicima? Jesmo li se kao igrači pomirili da igre izlaze nedovršene?