FFA Focus

Je li ovo najveća Sonyjeva prevara ikad?

Sony je uoči lansiranja PlayStationa 3, a na krilima uspjeha PlayStationa 2, bio jedna od najbahatijih kompanija na svijetu.

2005. je godina, negdje otprilike ovo doba godine. Lažem, lipanj je, vrijeme E3-ja najvećeg svjetskog gaming sajma. Xbox 360 samo što nije izašao, a ti si gazda u Sonyju, imaš PlayStation 2 koja je najpopularnija konzola svih vremena, ali već gubiš rat nove generacije. Jer konkurent izdaje HD konzolu nove generacije, a tvoja nova konzola još nije ni u planu. Kao ni igre za nju. Što napraviti? Fejkaš PlayStation 3 i fejkaš trailere za igre koje bi se trebale pojaviti na njemu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da, Sony je nekad bio toliko bahat. Glavešinama nije bio problem lagati o kvaliteti nadolazećih igara, pa su dugo dugo vremena bili smatrani kao najveći fejkeri industrije. Potpuno zasluženo. Sve do E3 sajma 2012. godine i prvog prikaza Watch Dogsa, što je pak priča za sebe.

No vratimo se mi u 2005. godinu, konzoli koja nije ni približno gotova, te udarnim naslovima – Killzoneu 2 i MotorStormu. Sony je tada na svojoj E3 konferenciji prikazao trailere tolike vizualne kvalitete, da ni danas, 13 godina poslije, još uvijek ne možemo reći da su igre dostignule takvu razinu. Što posebno ide za MotorStorm trailer, za kojeg slobodno možemo zaključiti kako je najveća Sonyjeva prevara svih vremena.

MotorStorm i do danas neviđena prezentacija

Neviđena prezentacija automobila, prašina u zraku, blato po šajbi, brisači rade u punoj brzini. Vatra, dim, genijalni zvukovi motora, djelovi razbijenih automobila nalaze se po čitavoj stazi. Fiziku nećemo ni spominjati. U nastavku pogledajte E3 trailer iz 2015. godine, te kako je igra zaista izgledala.

https://www.youtube.com/watch?v=wig-XT8Rbiw

https://www.youtube.com/watch?v=3-UT7564phs

Kao što vidite, razlika između reklamiranog i isporučenog je enormna. Iako ni približno nije isporučio grafičku kvalitetu kao na E3 prikazu, MotorStorm se na kraju pokazao kao prilično dobra launch igra. Što je ipak bilo nedovoljno da ispere ljagu sa Sonyjevog imena.

Zahvaljujući svojoj bahatosti godinama uoči lansiranja PlayStationa 3, koja je svoj vrhunac definitivno dostignula te famozne 2005. godine, Sony je dugo vremena bio omražen kod igrača, i kako bi povratili povjerenje gamera, kompanja je trebala doživjeti potpunu rekonstrukciju i zaokret u poslovanju. Što se na sreću i dogodilo.

Povezano